Czemu akurat "š"???

Autor: ins4n3 (ins4n3_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 23:29:34 MET

Witam szanowne zgromadzenie...
Moj problem na pierwszy rzut oka wydaje sie byc banalnie prosty do
rozwiazania, ale w rzeczywistosci juz rzygam winda i nie wiem o co w tym
wszystkim chodzi...
A mianowicie: chodzi o polskie znaki podczas przegladania netu (tylko
tego dotyczy problem). Uzywam Netscape'a 4.7 i nie wiem dlaczego czasami
w niektorych stronach nie widze zadnych polskich znakow (same drzewa) a
w niektorych wszystkie oprocz "š" (w tej chwili, piszac ten list tez
widze tylko mala 1, poza tym w ogole nie moge uzyc polskich znakow bo
ciagle mam krzaki - w poczcie). Wie ktos o co chodzi??? (w poprzedniej
wersji Netscape'a wszystko bylo oka).
Dzieki wielkie
ins4n3