Re: Jaki wybrac DOBRY Cd-rom ?

Autor: HUNTER (hunter_at_w.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 11:26:11 MET

On Thu, 20 Jan 2000 17:07:14 GMT, Marek Kwas <M.Kwas_at_wsisiz.edu.pl>
wrote:
>Nie wiem czy jeszcze gdzies mozna go dostac ale proponuje LGx32.
Nigdy więcej LG!
Ja mam LG 36X Max, kicha jak nie wiem. Co prawda, przez 1-szy miesiąc
chodził jak burza. Ma jakis system, cos na poduszce powietrznej (fakt,
nie trzesie). Ale chodzi jak stary odkurzacz i sie grzeje jak cholera.
Ponadto, teraz to po pol godzinie grania, zadnej wypalanej plytki
porzadnie sie nie da odczytac. Zacina mi caly system. GOWNO!
Mam starego Philipsa 4X i chodzi od chyba od 7 lat spoko. Mialem do
czynienia z TEAC, to jest firma! Aha, ja wywalam tego LG i kupuje DVD
samsunga albo ASUSa.

HUNTER