Re: Format przy starcie kompa

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 18:22:54 MET

PhoeniX wrote:

> Witam.
>
> Mam taką nietypową proźbe bo potrzebuje zrobić cuś takiego
> aby przy uruchamianiu komputera jeszcze przed wgraniem systemu (W98 SE)
> pojawiało sie menu w którym można by wybrać normalne uruchomienie
> sysytemu lub szybki format dysku.
> Co wpisać do autoexec'a i config.sys'a ???

Zrob sobie menu w configu i do tego pare labelek i goto w autoexecu.
Help z msdosa powinien Ci pomoc, samobojco, nie wiem, czy w instali
G98SE jest takowy. Jak nie to pisz na priv, a cos podesle.

pozdrowka

PS a moze jeszcze trecia opcje : WinCih ;)

--
	Artur Gawryszczak
	gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl