Odp: Grafika na PCI

Autor: Kosiarz (koszni_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 14:28:50 MET

Użytkownik Krzysztof Hojan <kzhan_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8640do$iim$1_at_helios.man.lublin.pl...
> Mam pytanie lekko archeologiczne.
> Jak usprawnić grafikę mając do dyspozycji tylko PCI?
> Obecnie mam kartę S3 Virge (i P200MMX), cokolwiek zbyt woną dla bardziej
> "zaawansowanych" gier.
> Na co by ją można wymienić (bez szaleństw, za ok. 200zł), czy może dołożyć
> jakiś tzw. akcelerator (jak to działa?).
>
> --
> Krzysztof Hojan
> kzhan_at_polbox.pl

Yo!
Kup V2 12Mb a zobaczysz że warto jeszcze raz zagrać w gry które być może
znasz już
na pamięć /jak np. Q2/ .
Ja do swojego AMD K5 133_at_150 virge PCI 4MB w lipcu dołozyłem V2 creativa i
do dzisiaj jestem z tego zadowolony. Jest to naprawdę najlepszy upgrade w
tej klasie sprzętów i cen. Z pewną satysfakcją widziałem na sprzęcie kolegi:
Celeron 300, 64 Mb ram, 100 Mhz FSB, jakaś 4 megowa S3 - gry w rodzaju
GTA2, blood2, alien vs predator, Q2, Q1 , NFS 3, Motoracer 2, itd, itp
robiły z tego komputera rzutnik slajdów na nawet niższych rozdzielczościach
niż te które ja ustawiam u siebie /przeważnie 800x600, czasami 640x480/
reasumując: kup V2 12Mb i zastanów się nad dołożeniem RAMu do 64 Mb, a jak
będzie ci mało
to za jakiś czas możesz dokupić drugie V2 i połączyć w tryb SLI

z pozdrowieniami
Kosiarz