Re: BIN 2 VCD

Autor: Duff (duff99_at_polbox.com)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 12:18:42 MET

Jerzy Dukaj napisał(a) w wiadomości:
<388B7BF6.5616C0F_at_student.uci.agh.edu.pl>...
Wydaje mi sie, że ten bin2vcd co widzialeś nie konwertował na format Virual
CD,
tylko na Video CD (jezeli np w binie jest mpg albo dat).

Duff wrote:

> Ktos z was moze zna jakis link (albo moze sam ma ten programik) do
> programiku ktory by konwertowal image BIN (z CDRWin'a) na plik VCD
(Virtual
> CD Image). Kiedys to widzialem ale mi wcielo adres, a teraz nie moge za
> cholere tego znalezc.
>
> Z gory dzieki.

Byc moze, ale mimo wszystko cos takiego powinno byc (wcale nie mam ochotyu
nagrywac CD-RW i potem przerabiac to na VCD [np. po przegraniu
gierki/programu na twardy i po wycieciu filmikow])