Re: Programator BIOS

Autor: Krzysztof Jaracz (K.Jaracz_at_teta.com.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 11:44:16 MET

Wiem o tym ( jest FALSH), ale są dwa problemy
1. Znajdz właściciela takiej samej płyty
2. Jast to ryzykowna operacja która może uszkodzić następną płytę

Ale co do p.1 to nie musi być to taka sama płyta wystarczy aby była FALSH
Ustawiamy w biosie tak żeby bios był odczytywany z ramu. Bootujemy z biosu
kumpla wyciągamy na zywca jego kość bios i wkładamy mój. Robimy zapis
do ROM BIOS ze zbioru (BIOS) który posiadam i jest OK. Co o tym myślisz
ma szanse powodzenia ?
A jeszcze jedno znajdz kumpla, który sie poświęci dla dobra nauki.
Chris.