Odp: jakie kupic dobre glosniczki do pc?

Autor: Stev (stev_at_go2.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 11:23:04 MET

Te 240 czy iles tam wat to tzw PMPO czyli szczytowa_impulsowa_moc_muzyczna
(peak music power output)ktora moze ...set krotnie razy przewyzszac moc
sinus. Z mojej praktyki polecam Samsungi 5100, mam je i jestem z nich bardzo
zadowolony. Moim zdaniem maja najlepszy stosunek jakosci do ceny, choc nie
mieszcza sie w twoim przedziale cenowym.

--
Stev
Użytkownik Dark Rider <NOSPAMrider_at_krakow.cc> w wiadomości do grup