Re: windows 2000 (sory jesli to trzeci post, ale cos mi sie chrzani)

Autor: Lucjan (lucjan_at_procesor.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 11:30:40 MET

1. Katalog "windows" jest stanowczo większy...tak z 500MB.
2. Co do lampki HDD to W2K lepiej sobie radzi z zarządzaniem
    pamięci, chodz 64MB należy mieć.
3. Jak na razie każda gierka u mnie chodzi - jedynie SWAT 3 nie
    chce odpalic. Niektóre gry chodzą za to o wiele szybciej, np.
    Delta Force.

Wychodze oczywiście z założenia, że mowa jest o Windows 2000 Pro a nie
Windows 2000 alias Millennium...

Lucjan - www.procesor.pl