Kick Off: BHP - Higiena umyslowa nade wszystko :-)

Autor: Robert Jezierski (robert_at_xion.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 11:23:46 MET

SIEMANKO - ja sie nie odwdzięczę - tak nisko nie upadłem by się podłączać
do chóru za kimkolwiek innym... Występ "na drugiego" zawsze przychodzi dość
łatwo i wypada się wtedy odważnie wypiąć... po medal. Konformizm to jest to!

?????? Tylko czy Pan Darek będzie zadowolony z Pańskiego towarzystwa ??????

Jemu współczuję - nie sobie :-) Ja się przez pół roku niczego od Kolegi nie
dowiedziałem na tej grupie: a n i j e d n e g o b i t u pozytywnej
informacji. Pana Darka szanuję za odwagę - jego prawo podnosić poprzeczkę
wyżej. Kolegę mógłbym pomylić z mailrobotem. Prozą też trzeba umieć pisać.

SIG się nie należy :-) więc wycinam...