Re: Seagate barracuda - czy warto???

Autor: Sir David (adamd_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 09:59:56 MET

> zastanawiam sie nad kupnem twardziela okolo 20 GB. sugerujac sie
testem
> chipa wybralem wlasnie seagate'a. moze ktos z grupowiczow ma jakies
> doswiadczenia z praca z tym dyskiem. chodzi mi o to czy jest cichy i
> naprawde szybszy od konkurencji (np IBM)...
> jeszcze jedno pytanie dodatkowe - jaki wplyw ma mniejszy niz w
IBM'ach
> rozmiar cache? - (512 KB vs 2 MB)

Kupiłem go jeszcze przed jakimikolwiek wzmiankami w gazetach, Chipem
się nie sugerowałem. Pierwsze moje wrażenia potwierdzają to, co ktoś
już napisał:
Cichy na pewno nie jest. Mocno sie grzeje. Cholernie szybki...
Trudno powiedzieć jaki jest wpływ tylko 512 KB cachu, nie miałem do
czynnienia z dyskami z większym cachcem. Ogólnie nie narzekam.