Re: Czy BE6-II jest naprawde az tak zla?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 09:48:27 MET

Użytkownik Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86al1u$n8e$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> dwoma
> drugi
> >
> A restartowales kompa miedzy kolejnymi pomiarami ?
> Inaczej plik byl za drugim razem juz w cache'u.
> Poza tym taki test trzeba by wykonac na czystych partycjach.
> Inaczej na kazdej partycji plik bedzie w innym stopniu zdefragmentowany.

Nie robiłem restartu, nie mam cache wielkości 1GB, poza tym robiłem pomiary
wielokrotnie i za każdym razem były podobne.
Pierwszy dysk defragmentowałem przed testem, drugi był czysty.

--
Pozdrówka
Funky