Re: Monitor CTX Futura

Autor: apacz / mkalien (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 02:41:23 MET

On Mon, 24 Jan 2000, abfc wrote:
> nie żebym przynudzal ale serio pytam
> do czego moze byc _szczegolnie_ przydatny
> "naprawde plaski" kineskop?
>
> no i o jak typ plaskiego kineskopu Ci chodzi
> bo afaik sa co najmniej trzy typy plaskich kineskopow crt
>
> ogladalem LG Flatron, naprawde plaski
> ale co z tego jesli barwy nierównomierne?
> a linie proste... sa wklesłe :-)

Z tego co wiem (przynajmniej tak sie powszechnie uwaza) to im
bardziej plaski kineskop tym lepiej sie na takim czyms pracuje
(wyrazny i nieznieksztalcony obraz, mniejsze odbicia swiatla itp..)
Ale jak znam zycie to taki monitorek bedzie kilkaset zl drozszy od
trinitronow :(. Moze mi poradzisz bo mam do wyboru

    * Stary Ctx (jeszcze nie ma roku) 15" VL500 albo inaczej 1569SE
      + do tego kupic filtr polarioda za jakies 300zl
czy
    * sprzedac stary monitor, dolozyc i kupic tego future.
      A w dalszej przyszlosci filtr.

pozdrawiam

  marcin
mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl