Re: Co wybrać: Voodo3 3000 czy G400?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 01:28:53 MET

Dnia Sat, 22 Jan 2000 01:32:36 +0100, MGB napisał(a):

>Da wrecz ladniejszy.

Ale mniejszy. A to jest nieraz bardziej istotne niż jakość obrazu...

>Zrobic dluzszy kabelek ?...

I żeby przewinąć film, zatrzymać na chwilę itp. trzeba biegać po piętrach...
Dziękuję za taki komfort oglądania filmu. :)
Że nie wspomnę o wspaniałej jakości obrazie idącego po kilkunastometrowym
kablu :)

>Rzeczywiscie wychodzi taniej i pewnie nie traci sie gwarancji... LOL
>:)

Taniej niż 21-calowy, a nawet 19-calowy monitor. 19" nie kupisz poniżej
2.500zł (chyba, że jakiś shit typu daytek, ale tego to nikomu nie życzę :).
A najtańszy Pioneer (525) z przeróbką kosztuje ok. 2.400zł. I _nie tracisz_
gwarancji!

>Hmm...

Widzisz, specjalizowane urządzenia mają to do siebie, że niektóre rzeczy
wykonują lepiej niż kombajny robiące wszystko (ale kiepsko :)

>Ale problem.

Jestem informatykiem i nie mam ochoty patrzeć na to pudło, jak oglądam film.
Takie moje prywatne zboczenie :)

>Wylacz.

I włączaj/wyłączaj za każdym razem, jak oglądasz film...

>Dlugi kabel.

Długi kabel powiększy Ci monitor?
Przed 30-calowym telewizorem możesz leżeć w odległości 3m i dalej obraz
będzie świetny. 21-calowy monitor z tej odległości jest dosyć mały... Chyba
że do luksusowego zestawu komputerowego DVD dorzucisz konieczność targania
21-calowego monitora w okolice łóżka :)

>Nie bardzo. Dolicz jeszcze te przerobke...

17" może nie będzie droższe (chociaż porządniejsze modele mogą być). Ale już
każda 19" jest droższe od Pioneera z przeróbką - a pamiętaj, że w
odtwarzaczach pioneera przeróbka nie powoduje utraty gwarancji!

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |