NIEMY Winows!

Autor: Ciacho (ciozda_at_kki.net.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 01:07:56 MET

Problem polega na tym, że pewnego dnia opalam Winampa, a on wypisuje mi:
MMSYSTEM002 Użyto identyfikatora (ID) urządzenia, który jest poza zasięgiem
tego systemu.
Zamieniłem w Nulsoft waveOut plugin v2.02 Wave Mapper na SB
AudioPCI64VPlayback i pomogło; Winamp zaczął znowu grać, ale w Windowsie
dalej nie ma dźwięków, np. tych przypisanych konkretnym zdarzeniom.
Co namieszałem? Ostatnio instalowałem Buddy Phona ( może to jego wina, bo po
zainstalowaniu oznajmił mi że są problemy z full duplexem mojej karty
dzwiękowej. Potraktowałem go tak samo jak Winampa i pomogło-komunikat znikł)
Windows nie wydaje natomiast żadnych dźwięków. W gierkach wszystko jest o.k.
Jeśli można proszę opowiedź na priva.
Z góry dzięki!!

ciozda_at_kki.net.pl