Nadtaktowałem PIII 500 E na 750 na Abicie BE6 II

Autor: Mario Bross (mbross_at_priv7.onet.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 20:19:55 MET

Jak w temacie. Sprzęt Abit BE6 II + 128 MB RAM PC133 +Dysk IBM DPTA 20,5 MB,
Matrox G400 standardowe napięcie (1,6V) , standardowy wiatrak do procesora,
przejściówka Microstar. Zero zwisów, ani buntów sprzętu @750 MHz!!! Na 800
się butuje ale po załadowaniu win98 zwis po chwili. W tym czasie sprawdzam
stabilność na 750 MHz. Puszczam od kilkunastu godzin bez przerwy różne
testy, gry, wymagające oprogramowanie graficzne i jeszcze ANI RAZU na 750
się nie zawiesił. TEN PROCESOR JEST ZAJEBISTY.
W późniejszym czasie podam serie procesora, gdzie go kupiłem i jeżeli będzie
ktoś zainteresowany szczegołowe ustawienia i screenshooty. Później
pokombinuję z wyższym napięciem i wydajniejszym wiatrakiem na @800 a może i
wyżej. Jak się nie uda zostawię na czymś pomiędzy 750 a 800 Mhz (płyta co 1
Mhz)

PS. Przesiadałem się z Celerona 300A_at_450 + BH6

Ramirez
koski_at_friko.onet.pl