Re: plyta Gigabyte (ALI 5) i Voodoo3 AGP - problem

Autor: Paweł Paluszyński (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 10:45:25 MET

Użytkownik Tomasz Bialecki <kermit_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:869n6m$nur$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Oparlem sie o nastepujacy problem. Otoz do tej pory uzywalem bez problemow
plytyDiamond Micronics 200 na ALI5 wraz z Voodoo3 AGP.

> Zmienilem plyte na Gigabyte GA-5AX (tez na ALI, tyle ze nowsza, bo z UDMA
66). Niestety, mimo zainstalowania latek, voodoo nie jest wykrywane jako
AGP, tylko PCI. Co za tym idzie wydajnosc grafiki 3d spada kilkukrotnie :-(

> Jesli komus udalo sie rozwiazac podobny problem, prosze o odpowiedz
(najlepiej rowniez na priva).

Czesc.
Też mam taką płytę i mam do Ciebie parę pytań:
1. Skąd wiesz, że Vodoo zainstalowało się na PCI? Czy po tym, że w menedzeże
urządzeń masz "Mostek (bridbe) standardu PCI do PCI-do-PCI" ?
2. Jaki masz czy rożnica w wydaności jest znaczna czy mimalna?
3. Jaki masz chipset, bo ja mam M1541 i zawieszają mi się wszystkie gry na
Direct3D, na Glide chodza dobrze. Znajomy kupił taką samą jak moja i też
zawieszają mu się gry. Czytałem, ze jakaś partia chipsetów od ALI była
zrąbana. Nie wiem czy to prawda?

Ja kombinowałem na wszystkie sposoby, wgrywałem najnowszy BIOS, instalowałem
najnowsze sterowniki do AGP i dalej mam w windowsie "Mostek (bridbe)
standardu PCI do PCI-do-PCI".

--
Pozrdawiam
Paweł Paluszyński