Re: PROBLEM z OE !!!!!!!!! Pomocy !!!!!!

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 09:45:35 MET

> Denerwują mnie wstawiane automatycznie przez OE do podpisu wiadomości
> wysyłanej do grup dyskusyjnych "--" (słownie: dwa minusy).
>
> Czy można to jakoś zlikwidować ??? Względnie zmienić na np. dużo minusów
???

Nie wiem czy wiesz, ale to jest zrobione z myślą AFAIK o tych
newsreaderach, które uznają wszystko co jest za podwójnym minusem jako
podpis i automagicznie obcinają to przy odpowiadaniu. Więc może warto to
zostawić.

> Ps. Czy moje polskie literki są w porządku, czy są krzaczki ???

Ja widzę pliterki OK.

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl