Pomocy-moj Pecet zdycha

Autor: robert (erkremky_at_awr.hsn.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 07:49:04 MET

Witam
Od jakiegoś czasu mój pecet w niewyjaśnionych okolicznościach zaczyna
robić figle polegające na tym, że w nieokreślonym momencie zaczyna wykonywać
aktualny program krótkimi skokami , działa przez mniej niż sekundę a
następnie staje na kilkadziesiąt sekund itd aż stanie całkowicie. Zaczyna to
czynić w bardzo różnym czasie od włączenia, i tak np gdy trafi na
drukowanie, to drukarka drukuje jedną linię co 20-50 sekund. Kiedy stanie
nie słucha niczego, Ctrl-alt-del również.
Skojarzyć ten fakt mogę jedynie z uruchomieniem otrzymanego e-mailem
programu "pretty park.exe". Otrzymałem go od osoby z którą właśnie
korespondowałem. Po jakimś czasie otrzymałem informację o błędach przy
wysyłaniu tegoż programu do wszystkich z mojej książki adresowej. To
wysłanie odbyło się bez mojej wiedzy.
Pierwszym podejrzanym objawem było podwójne wywołanie połączenia modemowego
po każdym starcie komputera.
Wykonałem formatowanie dysku i reinstalację WIN98 i nic się właściwie nie
zmieniło, tyle że dowiedziałem się o uszkodzonym sektorze na stosunkowo
nowym dysku. Nie wywołuje teraz połączenia dial-up a wielokrotnie próbuje
czytać stacje CD-ROM. zwłaszcza pustą!
W momencie zawieszania słychać z obudowy odgłos , który do tej pory
występował tylko po poleceniu Zamknij.
Program antywirusowy , który monitoruje mój komputer nic nie wykrywa.

Czasem, po kolejnym uruchomieniu daje mi dłużej popracować, co wykorzystuję
by ogłosić tę wiadomość.
Bardzo proszę o pomoc jeśli to w ogóle możliwe
Marek Sienkiewicz
siemarek_at_poczta.onet.pl