Re: Schemat przejscia z dysku 2.5" na normalne IDE+power

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 10:11:21 MET

On Sat, 22 Jan 2000 12:44:18 -0500, "AudioTechnica"
<audiotechnica_at_prodigy.net> wrote:

>CZe,
>
>Potrzebuje rozpiske przejsciowki jak w temacie.
>Podobno trzeba tylko wiedziec, ktore piny niosa
>zasilanie dysku (5V,GND,GND,12V), a reszta to
>standardowe IDE. Czy to prawda ?

Tak, z jednego konca zlaczki jest zasilanie i master-slave a dalej
zwykle IDE. Poszukaj po archiwach peceta i pl.misc.elektronika - pare
razy o tym pisalem tyle ze ze sluzbowej maszyny i nie moge dzis
powtorzyc (i archiwum i kniga z rozpiska w robocie lezy...). Szukaj
hasla "dysk 2.5", "dysk od notebooka", Dysk od laptopa" w postach
wyslanych przeze mnie - powinno odsiac wiekszosc szumu informacyjnego.

--
Darek