BE6-II a BF6

Autor: ~Savag3R~ (savager_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 01:17:16 MET

Witam!!!

w najblizszym czasie planuje wymiane mojego abita bx6-2 na be6-II
-chodzi glownie o overclocking i ta fsb od 83do 200MHz co 1. Ale dzisiaj
przegladalem manuala do BF6 i ona ma takie same mozliwosci konfiguracji
w bosie co BE6-II.,
brakuje jej tylko udma66 i ma jeszcze jednen slot pci wiecej. a cena
jest nizsza o ponad 100zl .Generalnie jestem zdecydowany na BE6-II ,ale
chetnie wyslucham propozycji od Was. - BE6-II czy BF6?. Kraza pogloski
ze BF6 to model
przecietny cieszacy sie malym zainteresowaniem.

z gory dzieki

Savag3R