Odp: Zoltrix spirit v.90/56

Autor: MacKozer (mackozer_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 23:59:51 MET

Użytkownik rfk <rfk_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:86d7jj$1qs$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> a czy masz zaznaczone: 'poczekaj na sygnal wybierania' ? Jesli tak i modem
> slyszy sygnal, to nie wiem co sie dzieje, ale jesli nie slyszy sygnalu to
> przeczytaj moj post nizej.

Oczywiście że słyszy. jak by nie słyszał to w ogóle nie łączył by się z
serwerem, a napisałem wyraźnie, że ma kłopoty z dogadaniem się z serwerem
tpsa, a nie z połączeniem.

Sorry, ale irytują mnie już odpowiedzi nie na temat wynikłe z nieuważnego
czytania postów

Macozer