Re: Kable zasilajace monitory

Autor: Tomek (tomekh_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 23:49:44 MET

Tomasz Turczynski napisał(a) w wiadomości:
<38875FF9.4C37DB12_at_free.com.pl>...
>Witam!
>Chodzi mi o kable zasilajace, a nie VGA. Wyprobowalem na swoim monitorze
>3 rozne kable i stwierdzilem, ze obraz przy ich uzyciu rozni sie
>jakoscia. Zwlaszcza nasycenie i jaskrawosc czerwonego. Spotykam sie
>jednak z opinia, ze to niemozliwe.

W zasadzie zgadzam się z tą opinią :)))

 Moze jednak ktos z Was spotkal sie z
>tym i wytlumaczy?

Jest tylko jeden drobiazg, może zmieniając te kable zasilające zmieniasz
(poruszysz !!!) coś innego np. wspomniany kabel VGA !!!! Miałem kiedyś taki
przypadek, że po ułożeniu na podłodze "równolegle, blisko siebie" kabla VGA
i przewodu sieciowego 220 V - pojawiały się na monitorze zakłócenia !!!
Winny był "denny" (jakiś "przerabiany" !!!!) kabel VGA ale pozornie mogło by
się wydawać, że to się dzieje "po zmianie sieciowego" :))))

Tomek
tomekh_at_box43.gnet.pl