Re: Jak zachowac wiadomosci?

Autor: Manta (manta_at_eta.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 22:59:18 MET

>Co zrobic, gdy winda sie" rozklada". Czy tylko format c:, czy moze
>istnieje jakas mniej drastyczna mozliwosc?
>I w razie formatu, co zrobic , zeby nie trzeba bylo od poczatku
>pobierac grup dyskusyjnych i od nowa wszystkich wiadomosci
>Gdzie OE4 przecowuje takie informacje?
>Kilka razy zdarzylo mi sie , ze musialem wszystko pobierac od nowa, co
>przy korzystaniu z TPSA nie jest przyjemnoscia.

1. Poszukaj na dysku katalogu 'Mail', obok niego powinien byc 'News'.
     Zdaje sie tez, ze na opcje zapisania poczty na dysku zezwala tez sam
     Outlook - pogmeraj w menu Plik.

2. Jesli masz wiekszy dysk, podziel go na dwie niezalezne partycje,
    zainstaluj bootmenagera, po czym na jednej zainstaluj od zera Windowsy
    i potrzebne ci programy (bez gier), upewnij sie, ze wszystko chodzi dobrze
    (tzn. podzialaj pare dni). Jesli tak, to skopiuj bit po bicie zawartosc tej partycji
    na druga (sa jakies programy do tego ale nie pamietam nazw), po czym
    baw sie dalej na drugiej partycji i nie ruszaj pierwszej. Jesli cos zacznie sie
    krzaczyc, format partycja, znow skopiuj pierwsza na druga... pare minut
    i po robocie.

3. Jednak lojalnie ostrzegam, ze nie testowalem tego jeszcze w praktyce!

   Podrawiam!

 (C) by Manta ...nowhere_at_net

 "By nazwac swiatlo, nie trzeba jezyka
 wystarczy oczu przed nim nie zaslaniac"