czy HP610 to dobra drukarka?

Autor: rfk (rfk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 21:53:57 MET

Czesc,

Mam taki drobny dylemat: zastanawiam sie, czy kupic HP610 czy HP710. Wiem,
ze roznica jest jedynie taka, ze 710 lepiej rysuje fotki, ale ja nie
zamierzam ich drukowac...

ale zastanawia mnie ta duza roznica w cenie... 420PLN za 610 i 620 PLN za
710... to duza roznica i podejrzewam, ze moze byc spowodowana czyms wiecej
niz tylko lepszym rysowaniem fotek przez 710...

Macie jakies doswiadczenia w tej kwestii?

To co zamierzam drukowac, to glownie text i strony www (w wersji cz-b).
Wydaje mi sie, ze 610 wystarczy ale jesli jest to jakas lipa, to wolabym
dorzucic te 200PLN i kupic naprawde dobra drukarke...

Prosze o jakies porady.... DZIEKI! :-)

rfk