Re: AMD K6 i 3dfx

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 20:34:46 MET

[ Fibro ] wrote:

> Moj problem polega na tym ze zmienilem procesor z cyrixa 166 na AMD k6
>400 i akcelerator mi nie dziala (np Quake3) swieci sie monitor na rozowo
>czemu?

miałem to samo. problem z płytą (coś z czymś się gryzie). w moi
przypadku było to k6-2 333 + badziewna płyta Totem (czy jakoś tak się
nazywała).
zainstaowanie starych sterowników do voodoo trochę pomogło.
dłużej nie kombinowałem bo następnego dnia zwróciłem płytę
właścicielowi z podziękowaniami za dostarczenie mi ciekawej rozrywki z
konfigurowaniu jej. ;)

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa