Re: PROBLEM z OE !!!!!!!!! Pomocy !!!!!!

Autor: Paweł R. Nadolski (xyzYogurt_at_pitow.wroc.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 20:01:12 MET

FUT: pl.news.czytniki

Scooter <scooter_at_alpha.net.pl> wrote in article
> Denerwują mnie wstawiane automatycznie przez OE do podpisu wiadomości
> wysyłanej do grup dyskusyjnych "--" (słownie: dwa minusy).

I całkowicie słusznie jesteś zdenerwowany, ponieważ to powinny być dwa
minusy i spacja: "-- "

> Czy można to jakoś zlikwidować ???

Mam nadzieję, że to można _poprawić_, a nie zlikwidować. Nie wiem jak w
5.0, ale w 4.0 można to było zrobić we własnym sigu. MSIN działał dobrze.

> Względnie zmienić na np. dużo minusów ???

Pod "-- " możesz mieć co chcesz, jeśli nie przekracza to 4 linii.

> Ps. Czy moje polskie literki są w porządku, czy są krzaczki ???

Nadajesz w ISO (to _bardzo_ dobrze), ale nie dodajesz stosownej informacji
w nagłówku, czyli twoje ogonki ogólnie są złe.

Przestaw kodowanie UUEncode na MIME, wybierz None, ustaw łamanie na ok. 70
znaków, wywal ptaszka zezwalającego stosować 8bitowe nagłówki i będzie OK.

Pozdrawiam

--
Yogurt             "xyz" to zmyłka ~;-) mailto:xyzYogurt_at_pitow.wroc.pl
TiO-511 3.46 - TiO, kaTiOn, TelekaTiOn -> To i Owo na pl.comp.os.win95