Codec do MPEG4

Autor: g0liath (g0liath_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 19:20:00 MET

Szukam kodera do tego formatu. Jednocześnie BAARDZO poszukuję konwertera z
*.VOB na właśnie MPEG4.

Ostatnio wpadł mi w ręce codec do Windows Media Playera do plików w formacie
MPEG4. Przekonałem się co to takiego na filmie. 2h filmu w jakości prawie
DVD i świetnym dźwiękiem zajmowało 714MB. Zajebista sprawa. Jedyny mankament
tego formatu to brak możliwości odtwarzania ze strumienia (no i trzeba mieć
CAŁY plik).

g0liath_at_box43.gnet.pl