Re: Pytanie o procesor K6-III 400

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 17:32:28 MET

On Sat, 22 Jan 2000 13:36:30 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Nie. Producent płyty musi to jasno napisać w liście poprawek do
>nowego BIOSu.

>Niestety tak się mści kupowanie bez zwracania uwagi na markę :(

No więc po wielu przejściach dowiedziałem się, że mam płytę
PC Partner typu MVP3 BS7-954, na ich stronie jest nawet uaktualnienie
BIOS-u, tylko, że nie ma do tego żadnej listy poprawek.
Pytanko: od której wersji K6-2 wprowadzono to jądro CXT
i czy jest na proecesorach jakieś oznaczenie ?
Drugie pytanko: Nawet jeżeli BIOS nie obsługiwałby tego CXT
to dlaczego piszesz, że K6-III - 400 chodziłby z prędkością P200 ?
No to po cholerę ten cały cache na płycie głównej.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com