Re: Procesor AMD K6-2

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 16:37:48 MET

On Fri, 21 Jan 2000 13:17:10 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Ale to jest bardzo prawdopodobny scenariusz :)
Tak tez myslalem ...

>...albo ma Windows NT, który bez żadnego osprzętu chłodzi procesor,
>jak jest słabo wykorzystywany. W tej chwili na procesorze mam 20.6
>stopnia (około 0.6 deg więcej niż w pokoju).
IMHO szkoda marnowac czas procka na chlodzenie ... jak chce miec
chlodno to kupuje klime albo lodowke ...

>Możliwe, że optymalizacja pod SSE niewiele by dała.
A czym rozni sie SSE od 3DNow ?? Tym ze ma 2 razy szersze rejestry i
chyba ma ich 4 razy wiecej ??
Wydaje mi sie ze oba te rozszerzenia duzo by daly w SETI gdzie
przelocza sie miliony transformat Fouriera ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179