zdrowa temperatura dla Cel 366 ??

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 16:22:22 MET

moje cel 366 chodza 4 miesiac na FSB=83 (cel 366_at_460)
a z FSB=100 mialy problemy - jednak ostatnio testuje 1 z nich
zerwalem nalepke na radiatorze, wypolerowalem i zalozylem
na pascie sylikonowej - radiator jest wyrazniej cieplejszy a to
znaczy ze procek jest zimniejszy wiec wiecej zniesie (??)
sprobowalem z FSB=100 - na obecnym napieciu 2.0 V otwiera
desktop i koniec, podonie na 2.05V ale juz na 2.1 V hula spoko
Word, Winamp a nawet MAX 2.5
niestety wysypuje sie na grach (Quake2, Tonic Trouble) I to
juz przy starcie - wiec chyba stabilny to tak naprawde nie jest
czy moze to wyraznie wskazuje na cos innego np. pamiec ??

na FSB=83 temp. procow wynosila standartowe 30 C
na FSB=100 i napieciu 2.1 V bios wskazuje mi temp. 40 C
boje sie podkrecac napiecie do 2.2 V - czy taka temp
jest sygnalem ostrzegawczym, czy krecic dalej ?????
(chlodzenie - radiator 3 cm + 1 standartowy wiatrak)

probowalem FSB=103 ale winda sie nawet nie podniosla
BTW
moze mi ktos napisac do czego jest taktowanie 133 MHz
bo mam na przejsciowkach 3 ustawienia:
66 (Celeron i stare PII) 100 (nowe PII i PIII) i 133 (????)

ZOMO