Re: ATARI !!!

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 13:49:12 MET

[ Wojciech Giersz ] wrote:

>Odpowiedz mam gdzies pod koniec adresu emajlowego (mam tylko nadzieje, ze
>sie nie zaliczam do takich typkow, bobym sie chyba zalamal ;))) )

uuu... to najwyraźniej myślimy o róznych uczelniach. ;)
ja myslałem o tej z końca mojego adresu strony wuwuwu - też mam
nadzieję, że nie zaliczam się do tego typu typków, bo też bym się
chyba załamał. ;)
z tego co wiem to w gliwicach poziom jest wysoki - słuchy też takie chodzą.

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa