Problem z połączeniem się z internetem.

Autor: Bartek (bartekk_at_bartek999.prv.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 10:50:38 MET

Witam
Mam problem wszystko sobie już zainstalowałem Win NT modemik itp. Ale kiedy
chcę się połączyć z internetem to Win NT się coś zawiesza pojawia się
niebieski ekranik i cośtam pisze ..............
a na dole pisze tak: Uruchom ponownie i ustaw opcje odzyskiwania w panelu
sterowania lub dodaj opcje /CRASHDEBUG w startowym pliku systemowym jesli
komunikat bedzie się pojawiam .............
O co tu chodzi wcześniej pojawiał mi się kumunikat że za mało pamięci ale
ustawiłem więcej pamięci wirtualnej i już ten komunikat się nie pojawia ale
za to właśnie ten się pojawia. Co jest grane? Proszę o pomoc co może być
przyczyną?
PILNE
Odp. proszę kierować na priv_a
Dziękuję