Uszkodzona nagrywarka?

Autor: Karol Przeliorz (karol_at_rsi.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 10:33:42 MET

CZesc !

Mam taki problem. Podczas przegrywania plyt audio na Sony CDX 100E i
CDROM CTX x44 zaczely wyskakiwac bledy. Proces przegrywani jest taki sam
jak kiedys teraz jednak sa fragmenty ze zamiast muzyki slysze szumy (
takie jak z modemu albo z plyty CDROM w otwarzaczu kompaktowym, zamiast
muzyki sa po prostu jakies dane. Wsykakuje to w roznych momentach,
zwykle kilkusekundowych. Co jest przyczyna tego? Czy to jest uszkodzona
przegrywarka czy z oprogramowaniem cos nie tak? Przeinstalowalem WinOnCD
i efekt jest ten sam. Wszystko zaczelo sie (tak mi sie wydaje) kiedy
przegralem podczas jednej sesji ok 10 plyt.

Odpiszcie na priva jesli mozecie

Pozdrawiam

Karol