Re: zoltrix, podkrazone oczy i zdemolowane mieszkanie

Autor: Przemyslaw Koziarski (peekaa_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 21:44:31 MET

> Zoltrix

Ja swojego zooma kupilem w 96 i pamietam, ze spedzilem jakis tydzien
(doslownie) z glowa w kompie na probach zmuszenia badziewia do jakiejkolwiek
pracy. W koncu sie udalo i od tej pory dziala bez zarzutow, mimo ze
jest28.8 - z tepsy i tak sie wiecej nie wycisnie :)

Wiecej trudu przysporzylo mi jedynie zmuszenie kompa do "zauwazenia"
cyfrowego aparatu fotograficznego. Skonczylo sie na wymianie plyty, bo
poprzednia nie widziala ktoregos tam COMa. A tak mam ASUSa (i tak juz
zabytkowego) i jestem happy :)))))

Przemyslaw Koziarski