Karta graficzna-POMOCY!!!

Autor: Rumil (rumil_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 20:12:56 MET

Mam pewien problem z moja nowa k.graficzna(Leadtek Winfast GeForce256).
Otoz czasem(baaardzo czesto) na pulpicie i nie tylko pokazuja sie dziwne
kolorowe, pionowe paski.Co dziwniejsze odstepy miedzy paskami sa chyba
idealnie rowne.Poza tym kolory w poziomych liniach (na tych paskach) sa
identyczne.Czasem zamiast paskow pojawiaja sie chaotycznie ulozone
kropki.W obydwu przypadkach pojawia sie to tylko po tym gdy zamkne
jakies wczesnie otwarte okno.Jestem pewny ze problem ten wystepuje na
Detonatorze 3.68 (najnowszym) Nvidii.Nie wiem jak ze sterownikami
dostarczonymi przez Leadtek'a,bo na nich nie chodzil tryb OpenGl,a
transfer 0,33kb/sec nie jest zbyt przyjemny tym bardzej ze polaczenie
bez przerwy zrywa sie(tajwanski serwer :).Na starej karcie graficznej
nic podobnego sie nie dzialo(z wyswietlaniem, a nie z transferem
;).Prosilbym o jak najszybsza odpowiedz na e-mail'a.
P.S.Gdyby ktos chcial zobaczyc screenshoot'a to niech napisze, a ja mu
przesle.
P.S.Moj sprzet to: Celeron 300A_at_450,plyta A-trend6220,64MB
ram-u,k.grraficzna Leadtek Winfast GeForce256,modem Zoltrix Spirit56k.