Re: ?zegar systemowy

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 18:12:05 MET

Użytkownik Artur Sikora <arts_at_cc.uni.torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:869jqa$9g$1_at_ultra60.mat.uni.torun.pl...

> Andrzej napisał(a) w wiadomości: <38884903.5AA64F00_at_poczta.onet.pl>...

> Mam to samo (w pracy) !!!!
> zaczelo sie 1 stycznia.
> zmieniam plyte...
Spoko, może to tylko przypadek.
Objawy wskazują na uszkodzoną baterię. Zegar nie resetuje się ale też nie
chodzi.
Wymień baterię lub (w starszych płytach głównych) dołącz zewnętrzną.

--
Pozdrówka
Funky