?zegar systemowy

Autor: Andrzej (burax_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 12:55:29 MET

mam rzadki problem - od jakiegos miesiaca mam problem z zegarem
systemowym. chodzi o to, ze co jakis czas wlaczam, a data sie kompletnie
nie zgadza, tzn. jest opozniona (czasem o 2dni, przewanie o dzien, ale
tez czas sie nie zgadza...) tak jakby zegar po prostu przestal chodzic
na jakis czas, kiedy komputer jest wylaczony!!!???

pyam generalnie : que pasa? moze ktos sie spotkal z czyms takim...
bateria? raczej nie, bo zegar by sie zrestartowal... wiec co??? wirus? -
cos to zbyt bajkowo brzmi... do cholery nie wiem!

wkurza mnie to, bo co chwila nastawiam zegar