Odp: DVD Pioneer 10x/40x BEZ BLOKADY REGIONOW !!!

Autor: Paweł Ruta (mowglie_at_belar.mtl.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 11:20:31 MET

Użytkownik jar_kup <jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38877E57.5ABADD5F_at_osowa.gda.osk.pl...

> niezupelnie, ale mozna blokade rzeczywiscie usunac w relatywnie prosty
> sposob

Co tro znaczy "niezupelnie" i co to znaczy "relatywnie prosty sposob".
Jestem zainteresowany tym napedem i chcialbym wiedziec, czy warto go
kupowac, czy tez poszukac czegos bez blokady. Przy okazji, to moze jest ktos
kto ma z tym wieksze doswiadczenia (dluzsza okres pracy) niz Chip Lab.

Mowglie