Odp: Outlook Express a "sniezenie " ekranu

Autor: Sławomir Wysocki (wysoki_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 10:34:48 MET

Użytkownik Tomek <grzelka_at_ki.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:uOzh4.42940$X3.895963_at_news.tpnet.pl...
> Po uruchomieniu Outlooka ekran zaczyna sniezyc, pojawiaja sie pionowe
paski,
> kursor tez zmienia kasztalt na rozmazany prostokat
> Oczywiscie win98, karta grafiki S3Trio64V+ Komputer HP Vectra
> Moze jakies sugestie? Dzieje sie to tylko na outlook-u inne aplikacje
> pracuja OK
U mojego kumpla efekty takie dzieją się w każdym programie
korzystającym z DirectX w rodzielczości 800x600 i 16bit kolorze.
Niestety jedynym rozwiązaniem jest zmniejszenie ilości kolorów do 256
lub rozdzielczości do 640x480. Instalowaliśmy różne sterowniki, ale nic
nie pomogło.
Outlook korzysta z DirectX, stąd te efekty.

> pozdrawiam
>
> Tomek
pozdrawiam
    Sławek