Re: Odp: Karta TV i zgranie filmu z VHS ?

Autor: Wladyslaw Gluza (gluza_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 10:31:38 MET

Zoom wrote:

> niektore tunery (od ok 250PLN w gore) posiadaja wejscie video - wada : brak
> wejscia audio
> mozna tez zwyklym wejsciem antenowym, ale jakosc pozostawia wiele do
> zyczenia

Tez jestes niedoinformowany kolego.
Ja sie tym tez dlugo meczylem ale rozwiazanie jest banalne.
Wejscie Audio nalezy podlaczyc do karty muzycznej najlepiej
Line-IN.
W ustawieniach VolumeControl (Glosniczek na pasku zadan)
wwbierasz Opcje\wlasnosci\(Ustaw głosnosc dla) nagrywania
i pokazuja sie inne suwaczki gdzie nalezy wybrac zrodlo dzwieku
na Line-IN i ustawic odpowiednio glosnosc.

I to wszystko - nagrywa znakomicie.

Nie wiem tylko jak ustawic na stale inny format Audio do nagrywania
bo zawsze mi wchodzi w programach do zgrywania 11kB/8bit/Mono.

Do dziela.

Wladek