Plyta glowna i dysk

Autor: Damian Lewandowski (Damian.Lewandowski_at_comarch.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 10:34:05 MET

Witam
  mam zamiar kupic AMD K6-3 400 i szukam do niego plyty (bez zadnych
dodatkowych kart), ktora bedzie obslugiwala UDMA66. Dodatkowo interesuje
mnie, czy taki dysk: IBM 15.2 GB ULTRA ATA 66 DJNA bedzie pracowal jako
UDMA66, gdyz spotkalem sie z glosami, ze niekoniecznie.
Bardzo prosze o pomoc, gdyz zakupu musze dokonac w zasadzie w
nadchodzacym tygodniu, a na dzisiaj nie mam pomyslu na plyte i nie
jestem pewien tego IBM'a
Pozdrawiam
damian