Re: ATARI !!!

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 22:59:30 MET

Dnia Tue, 18 Jan 2000 15:08:08 GMT , piotrtal_at_xox.pl (Tałajczyk
Piotr) po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
>BTW: Atarowcy mają taką naturę. nie przyznają się, ze ich sprzęcik
>był po prostu gorszy od komody. kiedyś byłem na giełdzie komputerowej
>(raz jeden jedyny ze swoją Amigą500 - jeszcze wtedy). obok siedział
>jakiś przydupas z Atari_ileś_tam_Xe (czy cuś z tego ;>), z 192Kilami
>ramu na pokładzie i jakąś denną stacją dysków. ;)

 :))))

bez urazy ale idąc twoim tokiem myślenia, przypomina mi się sytuacja,
kiedy to bedąć w klubie komputerowym (dawne czasy :))), na ladach
stały Atarynki plus stacje i C64 plus stacje a na głównym stole było
sobie A520 ST + rozszerzenia i gostek robił sobie właśnie graficzkę na
DEGAS'ie (widok - front z okna statku kosmicznego) - bez porównania !

>i teraz trzymajcie się poręczy! ;) facet udowadniał mi, ze jesgo
>sprzęt (ten nędzny 8bitowiec) jest lepszy od mojej 2xwiększej wymiarami,
>16bitowej Amisi500 z 1Mega Ramem, 4096 kolcami, 8 bitowym dźwiękiem w
>4 kanałach - ROTFL!!! ;)
>... ale ponieważ jestem taki z natury, że nie lubię wyśmiewać
>niedorozwiniętych, więc przyznałem mu rację. ;)

tutaj
 (będąc obiektywnym, przyznam Ci rację , nie jestem fanatykiem:)))

były użytkownik:

-spectrum 48 (gumniak) (spaliłem UL'e :)))

-atari 65 xe (do dzisiaj)
+ interface do magnetofonu, później xc12 turbo

-C64 w większości u kumpla ale się liczy :))

-Amiga 500 plus rozszerzenie

-486 dx4 100 8 mb ram :))
-P100 + 16 mb ram
-AMD k62 333