Odp: BX + Coppermine + SBLive 1024 + Win98 = niebieski ekran

Autor: Dariusz Pakowski (Łódź) (antim_at_kki.net.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 19:41:50 MET

Użytkownik Ender <ender_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:L0OGON=UKdVuEdEQ3xlCKaFl6bqE_at_4ax.com...

> A w ktory slocie PCI masz Live'a? Czy karta dzwiekowa ma wlasne
> przerwanie (IRQ?)? Sprobuj wlozyc Live'a do innego slotu.
Problem leży chyba nie w przerwaniach, bo ta sama konfiguracja, ale
z procesorem PIII500 (nie Coppermine) chodzi mi bez zastrzeżeń.
Upatruję problemu raczej w błędach Coppermine'a lub driverach
SB-Live 1024.
Zmiana slotu nic nie daje. Zmieniałem również egzemplarz SB-Live,
pamięć, płytę główną, kartę graficzną, zasilacz (tu zmiana wynikała
z pewnych doświadczeń, więc darujcie sobie komentarze) i oczywiście
procesor.
Inne propozycje....?