Re: ATARI !!!

Autor: Krzysztof Gajdemski (elchris_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 08:34:07 MET

Jest Wed, 19 Jan 2000 15:43:47 GMT, Jacek Popławski pisze:
>na Atarynce? jak? przecież wyświetlenie 256 wymagało sztuczek...

W skrócie: było to robione na zasadzie multipleksowania kolorów. Tzn.
wyświetlasz jeden kolor, potem szybko drugi i powstaje coś pośredniego.
Ponoć wyglądało to całkiem nieźle - ponoć, bo ja już wtedy miałem PC i
na bierząco na atarowskiej scenie się nie rozeznawałem.

--
Krzysztof Gajdemski                          mailto:elchris_at_alpha.net.pl
Registered Linux User # 133457