Re: Plyta dla C 300A. SOYO(BX) kontra ASUS i ABIT - ??

Autor: zbych_at_ppcor.org.pl
Data: Thu 20 Jan 2000 - 08:44:31 MET

Jan Namedyński wrote:

> Witam,
> Mam obecnie C 300A z plyta jakiegos Acorpa (VIA) czy cos, w kazdym badz
> razie straszne gowno. Musze sobie zmienic plyte na taka co
> 1) dziala bez problemow pod linuksem
SOYO 6BA (ATX), 6BB (AT)- taka mam i wszystko jest ok.
> 2) nie robi problemow z SB Live (ta co mam robi - dlatego zmieniam)
Nie wiem, mam inna karte
> 3) mozna na niej ladnie podkrecic procesor.
To chyba glownie zalezy od procesora.

> A trzecie pytanie to jak sie maja wyroby SOYO do ASUSA i ABITA, wiele
> dobrego slyszalem o nowej plycie SOYO na BX (nie pamietam symbolu w
> kazdym badz razie - UDMA66 i 33, w sumie 4x2 kanaly, 2xISA, 5xPCI,
> 4xDIMM) podobno ma te same parametry co Abit (jakis nowy) a kosztuje ok
> 150zl taniej (tzn. 600) - czy cos wiadomo o tym jak zachowuje sie z nia
> C 300A (jak sie podkreca)
Sa dwie plyty Soyo z UDMA66 - SOYO 6BA +IV oraz cos na VIA.
Soyo to bardzo dobra firma (uzywam produktow tej firmy od 3 lat)
Ostatnio rynek w Polsce spolaryzowal sie, i praktycznie
slychac o Abicie i Asusie.
pozdrawiam

benny