Re: Gigabyte GA-6BXC - czy to dobra plyta?

Autor: Ender (ender_at_promail.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 00:24:47 MET

On Wed, 19 Jan 2000 16:52:02 +0100, "jotes" <jotes_at_kki.net.pl> wrote:

>Mam plyte GA-686BX; jej to tez dotyczy ?
>A po czym mozna poznac, czym sie objawia, to o czym piszesz ?

Masz na mysli problemy z grafika? Ogolnie V3 czy GeForce chodzi
niestabilnie - w zaleznosci od szczescia (egzemplarz plyty, mocny
zasilacz, duza liczba urzadzen w komputerze) dostaniesz:
- obraz tylko w 640x480 w 16 kolorach
- obraz 2D OK, ale zadna gra i program 3D nie startuje (kazda
aplikacja/gra 3D zawiesz system)*
- czeste zwisy podczas gier 3D

Co do plyty GA-686BX (rev 1.0) to sam ja (jeszcze) mam. Niestety nie
dziala za dobrze z Creative GeForce256 Pro (objaw *), chodziaz
sa osoby, ktorym wszystko chodzi bez zarzutu (byc moze to kwestia
nowszej wersji tej plyty lub mocnego zasilacza).

Pozdrawiam

Ender