Re: BX czy VIA?

Autor: grzesiok (grekk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 20:53:28 MET

Osobiscie nie polecam tego tego chipsetu bo jak pracowalem na serwisie to
byly z nim przewaznie problemy :(
W nowej pracy zastalem takie trzy z czego dwie wywalilem (nie chodzily
najlepiej) zastepujac Abitami .
BX to BX orginalny, sprawdzony, chip Intela.
Ja bym kupil cos na BX. Nie musi to byc drogi abit ale np. A-trend (mam
takiego w domu), Epox, Soyo lub cos innego.

Pozdrowienia
Grzes

Użytkownik Krzysztof J. Trybowski <trybik_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:MPG.12effaf744ec742c98974f_at_news.tpnet.pl...
> Hej,
>
> Zastanawiałem się ostatnio czy aby nie kupić sobie płyty opartej na
> chipsecie VIA. Konkretnie chodzi o ten chipset z obsługą UDMA/66. Mam na
> oku taką płytę Shuttle'a AV-61 (chyba jakoś tak się nazywała), kosztuje
> około 350 zł. Czy jest więc sens kupować Abita za 750? Używam komputera
> do spraw raczej biurowych -- Internet, pisanie listów i stron WWW. czasem
> w coś zagram...... Płyty na BX wydają mi się po prostu za drogie --
> musiałbym kupić używaną...
>
> --
> Krzysztof J. Trybowski

> [...]
mailto:trybik_at_krakow.jest.spoko.pl?Subject=send_key )===