FLY VIDEO 98 (problem)

Autor: apacz / mkalien (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 18:01:55 MET

 Czesc

 Ostatnio zauwazylem, ze na mojej i kilku innych kartach
 TV kumpli (maja te same fly video) bardzo denerwujace zjawisko
 Poruszajacy sie jakis obiekt na ekranie, ma poszarpane brzegi
 ...tak to wyglada jakby obraz byl wysietlany co druga linie, mozna
powiedziec ze z przeplotem.
 ( Poruszajace sie napisy na koniec filmow sa nie do ogladania)
 Moze ktos wie, co sie dzieje i co na to poradzic?
Mam najnowsze sterowniki i najnowszego directx'a.

  marcin
mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl