Odp: Podkręcanie Celerona

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 16:14:32 MET

> Płyta ma 66/100 i coś wyżej. Obecnie ustawiona jest na 66 x 6.

Jaka masz plyte ?

> Pamięc jest pc100. Po zmianie na 6 x 100 komputer nawet nie wystartował.

To znaczy ze na 600 Ci nie pojdzie.

> Nie próbowałem 5 x 100.

I nie probuj bo sie nie da - mozesz regulowac tylko magistrala (mnoznik jest
zablokowany !!!!).

> Czy samo podkręcenie na płycie powoduje, że procek
> chodzi szybciej, czy też należy coś jeszcze pomajstrować w biosie?

Widze, ze masz chyba plyte zworkowa ... male daje Ci szanse na wycisniecie
czegos wiecej niz 450.

> Czy przy starcie nadal bęsdzie pokjazywał Celeron 400MHz, czy też
> powinno się zmienić? Dużo pytań.

Jesli pokuzuje 400 to jest 400 - jak zmienisz na wiecej to bedziesz mial
tyle
ile Ci pokaze. Ja mam 400 podkrecone na 570 (plyta Abit BH6).

--
Pozdrawiam
       Birdy