Problem z modemem 33,6 Zoltrix ISA

Autor: Jacek CHLOPIK (jchlopik_at_ikar.elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 11:03:13 MET

Witam!

Po zainstalowaniu modemu w komputerze modem odpowiadal i wiem ze by
napewno sprawny. Po pierwszym polaczeniu so tekomunikacji cos sie zrypalo.
Wykrecil numer i zaczal sie laczyc. W pewnym momecie "zawiesil sie" wiec
zresetowalem komputer. Juz potem modem przestal odpowiadac na komedy AT.
Tak stalo sie mi juz z trzema modemami po dluzszym lub krotszym czasie.
Czego to moze by wina koputera czy moze lini (zaduze napiecie czy cos).
AT Bus clock mam ustawiny na ok. 13Mhz czy to moze byc powodem psucia sie
tych modemow. (Sprzedawca w sklepie twierdzi ze te modemy sie "pala").

Mam DX4 120Mhz i robilem wszystko pod Win95. Czy ktos moze spotkal sie z
podobnym problemem. Z gory dzieki za odpowiedz.

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl